Versteijnen ziet dat de traditionele B2B-markt en de B2C-markt steeds meer met elkaar verweven. Bedrijven zijn in meerdere markten actief via verschillende kanalen waardoor er een ‘omnichannelomgeving’ ontstaat. Omnichannel betekent: meerdere kanalen, met een uniforme merkbeleving. Er wordt gewerkt met meer dan één kanaal. Goede voorbeelden hiervan zijn producenten of handelaren die naast bedrijven ook aan particulieren gaan leveren. Op logistiek gebied ontstaat hierdoor een model dat zowel in bulk handel vervoert, als items naar individuele consumenten. Versteijnen heeft hierin veel expertise en is in staat zowel grote als kleine hoeveelheden te transporteren.
In de toekomst wil Versteijnen blijven inspelen op de verandering in het logistieke speelveld, zodat er zoveel mogelijk waarde toegevoegd kan worden binnen iedere schakel van de supply chain. Thomas van Hoek vertelt: “We zien dat traditionele B2B-spelers steeds meer kanalen moeten gaan inzetten om hun producten te kunnen verkopen. Daarin kan Versteijnen helpen door de logistieke set-up goed vorm te geven.”